Меню категорій

Оплата, доставка, гарантії

Оплата фонограм проводиться за допомогою прямого переказу на картку Приватбанку, номер якої вказаний у листі із замовленням.

Доставка здійснюється автоматично на вказану тобою адресу електронної пошти після підтвердження оплати.

Процес покупки зводиться до наступних дій:

  • Після підтвердження замовлення на вказану тобою адресу електронної пошти приходить лист із деталями замовлення. Внизу листа розміщена інформація для оплати (номер картки Приватбанку).
  • Після оплати надішли мені фото чека або скрін із Приват24 про успішну оплату (важливо, щоб я бачив час оплати) шляхом відповіді на той самий лист.
  • Відразу після того, як я переконаюся, що оплата була здійснена, я переводжу статус замовлення у “Виконано”, і тобі автоматично приходить ще один лист із фонограмою.

Гарантії

На сторінці кожної мінусовки присутній обрізаний демо-запис для попередньої оцінки якості фонограми, тому ти наперед чуєш, що отримаєш після покупки.

На основі цього, а також на основі того, що товар цифровий, поверненню він не підлягає, також неможливе відшкодування коштів. Оплата мінусовки означає повну згоду із якістю товару та відмову від гарантійних зобов’язань обидвох сторін.

Єдина гарантія, яку я виконую беззастережно – це випадки, коли мінусовка з певних причин не потрапляє до покупця. Тому якщо ти не отримав мінусовку після оплати (не прийшов лист чи з інших причин), обов’язково повідом мене про це електронною поштою або за телефоном (067) 890-32-25 (дзвінок, СМС, Viber, Telegram, WhatsApp). У крайньому разі я надішлю фонограму іншим способом, тільки щоб вона потрапила до адресата.